Youli Optics assiste à Yunnan Shidian L'attività di a clinica libera hè stata cun successu

Youli Optics assiste à Yunnan Shidian L'attività di a clinica libera hè stata cun successu

fabricatore di lenti per l'ochji

Cum'è u National Eyes Day s'avvicina, u Gruppu Essilor hà unitu e mani cù parechje cumpagnie partenarii cum'è Youli Optics per entre in Yunnan è furnisce una visione libera à più di 4,000 studenti in Shidian.Servizi di ispezione, optometria è ottica.

Hè speratu chì per questu avvenimentu, più zitelli in i zoni remoti ponu vede un futuru megliu per avè una visione chjara.

fabricatore di lenti per l'ochji

Shidian hè situatu à l'ouest di a pruvincia di Yunnan è à u sudu di a cità di Baoshan.Ci sò 130 scole primarie è medie in Shidian cù più di 40 000 studenti.I dati di campionamentu mostranu chì a rata media di miopia di i studienti in Shidian in 2020 hè di 52%, è a rata di miopia povera trà i studienti di a scola media hè alta quant'è 75%.

lente blu blu
lenti ottiche cr39
lente emi hmc
lenti per occhiali

A cunsultazione gratuita durò duie settimane è hè stata realizata in 3 townships (Wang Town, Renhe Town è Yaoguan Town) in Shidian.Da u 18 di maghju à u 22 di maghju di u 2021, Tang Shuangshuang, direttore di u dipartimentu di marketing di Youli Optics, è He Mingming, direttore di u dipartimentu di furmazione di Youli, anu servitu cum'è vuluntarii in l'attività cliniche gratuite.Stu compitu hè di aiutà quasi studienti 1,200 in Yaoguan Town à fà cuntrolli di visione.E servizii di optometria è cusì.

lente 156
lente progressiva rx
lente progressiva rx
lenti tagliate blu

L'adolescenza hè un periodu criticu per u sviluppu visuale.Tuttavia, a causa di parechji fatturi, cum'è l'usu prolongatu di i prudutti elettronichi, a lettura stretta à longu andà, è menu tempu per l'attività outdoor, l'incidenza di miopia in i zitelli hè cresciuta annu per annu, è hè diventata una rapida tendenza ascendante.

fabricatore di lenti per l'ochji

À a clinica gratuita, i vuluntarii anu utilizatu incuragii è elogi per dà cunsiglii psicologichi à i studienti, creendu attivamente una atmosfera d'esame rilassata, è guidanu pacientemente i studienti chì ùn ponu micca leghje u cartulare di l'ochji.Questa attività ùn solu hà aiutatu i zitelli à fà una verificazione di a visione, ma ancu hà popularizatu a cunniscenza simplice è pratica di a prutezzione di l'ochji, hà migliuratu a cuscenza di i zitelli di a prutezzione di l'ochju, è li hà aiutatu à sviluppà boni abitudini di l'ochju è veramente I zitelli sanu chì "cura di l'ochju è l'ochju. -A cura deve principià cù mè, da a ghjovana età ".

Avemu scontru in Shidian per purtà una visione chjara à i zitelli è vede un futuru luminoso.Speremu chì per ogni paru di vetru chì prisentamu à i zitelli, pudemu fà sentenu a nostra cura è a speranza, è cura di elli in u caminu di crescita.

In u futuru travagliu, Youli Optics hà da cuntinuà à travaglià dura per serve cum'è un ponte trà i zitelli è a prutezzione di a visione, è sempre attente à a salute di l'ochji di i ghjovani, per pudè gode di a so zitiddina è avè un futuru luminoso.


Tempu di Postu: Jul-22-2021
>