I punti di cunniscenza di l'oghje Cumu fà e lenti "magre, più fine è più fine"?

I punti di cunniscenza di l'oghje Cumu fà e lenti "magre, più fine è più fine"?

Comu tutti sapemu, u gradu di miopia hè bassu, è a gamma da lenti à frames hè più larga di quella di miopia alta.Allora per e persone cun miopia alta, chì tipu di vetru deve esse u più adattatu per elli?Oghje, seguite u ritmu di l'editore, andemu inseme.

1. Chì volenu e persone altamente miopi ?

lenti cr39

U più grande svantaghju di a miopia alta hè chì u più altu u putere, u più grossu a lente.Dunque, tutti volenu chì a lente sia più fina è più fina quandu assemblea a lente d'alta putenza.
In ogni casu, ogni gradu hà un grossu, è l'indici di rifrazione aumentatu riduce u grossu basatu annantu à u grossu di a lente stessu.Ancu cù una lente 1.74, deve esse più grossa di u gradu più bassu.

2.How à sceglie i vetri per miopia alta?
Credu chì ognunu sapi chì u centru di a lente hè grossu è i lati sò magre.Allora se vulete una lente fina, pudete sceglie una lente 1.74.Questu hè definitivamente micca un prublema.Chì altru pudete fà per ottene risultati megliu?L'editore hà riassuntu parechji metudi per tutti, è l'amichi ponu pruvà à l'assemblea di vetri.

(a) Se sceglite un quadru d'acetate, u grossu chì u quadru pò bluccà serà più grossu è pare più sottile, è u quadru di acetate ùn presserà micca u ponte di u nasu perchè i vetri sò troppu pisanti.

(b) A scelta di una cornice più chjuca aiuterà i vetri in generale per vede più sottili, perchè e lenti sò sottili in u mità è grossi intornu à i lati, cusì sceglie un quadru chjucu farà chì i vetri parenu più sottili.

156 lenti uv420

(c) Durante a trasfurmazioni, u maestru farà un picculu tagliu di bordu per riduce u spessore di a lente.Sì stu angulu hè tagliatu troppu, u circhiu biancu pò aumentà, è l'effettu di diluzione ùn serà micca ottinutu se u cut hè menu.Pò esse decisu secondu a preferenza persunale, è hè pussibule di dì à u processatore.
prezzu di lenti ottiche


Tempu di Postu: Jul-22-2021
>