Aghju intesu chì si verificate a vostra visione binoculare prima di portà l'occhiali, puderà portà i vetri più precisamente.Hè questu veru?

Aghju intesu chì si verificate a vostra visione binoculare prima di portà l'occhiali, puderà portà i vetri più precisamente.Hè questu veru?

Un amicu hè ghjuntu à dumandà à YOULI.Aghju intesu chì se verificate a vostra visione binoculare prima di portà l'occhiali, pudete portà l'occhiali più precisamente.Hè questu veru?

Prima di tuttu, i dui ochji umani ùn sò micca una superposizione simplice di visione monoculare, ma un travagliu cumplessu basatu nantu à a funzione d'ajustamentu è a funzione di muvimentu di l'ochji per furnisce una bona sperienza visuale tridimensionale.

L'esame di l'ajustamentu di l'ochji è a funzione di u mutore hè un esame di funzione visuale binoculare, cumprese NRA, PRA, BCC, misurazione di forza di reverenza è altre esaminazioni.Attualmente, "esame di funzione visuale binoculare" hè diventatu una parte impurtante di l'optometria è di i vetri di prescription.

 intesu chì se verificate u vostru 1

Sapemu chì u risultatu ottenutu da l'optometria hè u statu refrattivu di l'ochju à quellu tempu.In generale, l'uggetti ponu esse vistu chjaramente quandu a distanza di rifrazione hè scontru.In a vita nurmale è u travagliu, avemu da vede l'uggetti à distanzi diffirenti è bisognu di aghjustà è cunverge, vale à dì, a funzione di a visione binocular participà.

A funzione di visione binoculare rileva principalmente e funzioni di regolazione è cunvergenza di i dui ochji, a funzione di fusione, anormalità di l'aghjustamentu è e funzioni di u muvimentu di l'ochji di i dui ochji.Basatu nantu à i risultati, a correzione ragiunate, l'usura curretta di l'occhiali, è a furmazione ragiunate ponu efficacemente alleviate i prublemi causati da a funzione di visione binoculare anormale.U gradu di miopia aumenta rapidamente.

intesu chì se verificate u vostru 2

Una bona visione binoculare ùn solu permette di vede assai chjaramente, ma permette ancu di leghje in permanenza è cunfortu.S'ellu ci sò difetti è ostaculi in a visione binoculare, pruvucarà diplopia, miopi, strabismu, suppressione, perdita di funzione stereoscopica, fatigue visuale, etc. Per quessa, certi persone cun miopia dicenu chì l'occhiali li rende propensu à sentenu vertigine è incapaci di cuncentrazione.Tuttavia, l'esame di a funzione di visione binoculare pò identificà accuratamente u prublema, analizà e cundizioni specifiche di l'ochji, è furnisce trattamentu sintomaticu.


Tempu di post: Dec-11-2023
>