Una bona nutizia in a mostra Youli Optics A 20th Shanghai Optical Fair hà cunclusu cù successu

Una bona nutizia in a mostra Youli Optics A 20th Shanghai Optical Fair hà cunclusu cù successu

Un annu di distanza, aspittendu.Da u 6 di Maghju à l'8 di Maghju di u 2021, a 20ª Mostra di l'Industria Ottica di Shanghai hè finita cun successu.
lenti blu

U squadra di vendita domestica di Youli

In questa mostra, u spaziu di a sala d'esibizione preparatu cù cura da Youli, cù a direzzione di u disignu di "sei categurie", "N ° 1 Rx" è "Blu-ray + X", furnisce i clienti solu suluzione di visione.

rpt
nutizie (3)
fabbrica di lenti ottiche
stock lenti uncut

U novu pruduttu di 21 anni "New Vision-Youth Defocus Lenses" s'appoghja nantu à e cinque funzioni principali di ritardà in modu efficace a crescita di a miopia di i zitelli, una volta chì hà debutatu, hà occupatu rapidamente l'attenzione di u publicu, è a so pupularità hè sbulicata!
lenti blu

U persunale in a sala di mostra di Youli era entusiasmu, hà presentatu i prudutti è dimustratu i puntelli cun cura à tutti, è si sforzava di lascià i distributori è l'espositori chì entravanu in u stand di Youli capiscenu cumplettamente e funzioni putenti di i prudutti.

rpt
stock di lenti ottiche
rpt
rpt

Cum'è un fabricatore di lenti di resina prufessiunale, Youli ùn hà micca mancanza di influenza in u mercatu.Stabbilita in u 1987, Youli Optics hà sviluppatu in una impresa di fabricazione à grande scala cù quattru basi di produzzione maiò dopu à 35 anni di lotta.

打印

"Per via di l'eccellenza, cusì eccezziunale" Youli hà un gran numaru di gruppi di clienti, furmati una reta di cummercializazione chì copre u mercatu naziunale, vantaghji di produttu eccezziunale, assai fiducia da i clienti è u mercatu.
A marca Youli di a cumpagnia hè ancu più cunnisciuta, è si pò dì chì hè un altu puntu di partenza per "stà nantu à e spalle di gianti".Cù i vantaghji di a basa di fabricazione solida è a tecnulugia abbundante, a serie di prudutti sottu a marca Youli hè stata in prima linea di l'industria.

lente progressiva forma libera
lente ottica 167

Cum'è un cumpagnu tacitu di Youli, Mitsui Chemicals hè ghjuntu à u situ di mostra per emette medaglie di certificazione à Youli.Duranti l'anni, i dui partiti anu da ghjucà pienu à i so vantaghji di risorse rispettivi, unendu e forze è ottene una cooperazione win-win.

lenti cr39
nutizie (3)

Infine, ringraziu una volta di più per a vostra visita è guida di vechji è novi amichi, è ringraziate ogni cliente per a so fiducia è u sustegnu.
Ancu s'è a mostra dura solu 3 ghjorni, a nostra passione ùn sguasserà micca, è i nostri passi ùn si fermanu.Youli Optics serà più attivu, sinceru è entusiasmu per serve à ognunu di voi scontri.

nutizie (14)

Tempu di Postu: Jul-22-2021
>