U materiale di lente High Index (indice 1,74) hè u materiale di lente più sottile è ligeru in u mondu, è hè a megliu scelta per prescriptions high-power, o quellu chì vole a lente più fina per a so applicazione. Hanu 100% di prutezzione UV è travaglianu bè cù a maiò parte di stili di frame altru ch'è senza rimless.
Per a megliu visione è apparenza, hè una bona idea di avè un revestimentu di lenti anti-riflettenti (revestimentu AR) applicatu à lenti d'altu indice. I lenti d'alta indice rivestiti AR trasmettenu finu à u 99,5 per centu di a luce à l'ochju per una visione ottima.
È perchè u revestimentu AR elimina virtualmente i riflessi di lenti, face chì e lenti d'alta indice parenu quasi invisibili, cusì l'altri vedenu i vostri ochji, micca i vostri lenti.
A luce blu varia in lunghezza d'onda è energia da 380 nm (energia più alta à 500 nm (energia più bassa).
Dunque, circa un terzu di tutta a luce visibile hè luce blu
A luce blu hè ancu categurizatu in questi sottogruppi (alta energia à bassa energia):
·Luce violeta (circa 380-410 nm)
· Luce blu-violetta (circa 410-455 nm)
·Luce blu-turchese (circa 455-500 nm)
A causa di a so energia più altu, i raghji viole è blu-viole sò più probabili di dannu à l'ochju. Per quessa, sti raghji (380-455 nm) sò ancu chjamati "luce blu dannosa".
I raghji di luce blu-turchese, invece, anu menu energia è parevanu aiutà à mantene un ciclu di sonnu sano. Per quessa, sti raghji (455-500 nm) sò qualchì volta chjamati "luce blu benefica".
I raghji ultravioletti invisibili (UV) si trovanu appena oltre l'estremità di a più alta energia (violeta) di u spettru di luce blu I raghji UV anu lunghezze d'onda più brevi è più energia chì a luce blu visibile di alta energia. A radiazione UV hè stata pruvata per esse dannusu à l'ochji è a pelle.
I lenti di riduzzione di a luce blu sò creati cù un pigmentu patentatu chì hè aghjuntu direttamente à a lente prima di u prucessu di casting. Questu significa chì u materiale chì riduce a luce blu hè parti di tuttu u materiale di lenti, micca solu una tinta o un revestimentu. Stu prucessu patentatu permette à lenti chì riduce a luce blu per filtrà una quantità più alta di luce blu è di luce UV.
1. A luce blu hè in ogni locu.
2. I raghji di luce HEV facenu u celu blu.
3. L'ochju ùn hè micca assai bonu per bluccà a luce blu.
4. L'esposizione à a luce blu pò aumentà u risicu di degenerazione macular.
5. A luce blu cuntribuisci à l'ochju digitale.
6. A prutezzione di a luce blu pò esse ancu più impurtante dopu a cirugia di cataratta.
7. Micca tutti i luci blu hè male.