Sì avete più di 40 anni è avete difficultà cù a vostra visione da vicinu è à a porta di u bracciu, hè probabile chì avete a presbiopia. I lenti progressivi sò a nostra megliu suluzione per a presbiopia, chì vi dà una visione nitida à qualsiasi distanza.
Cum'è lenti bifocali, lenti multifocali progressivi permettenu à l'utilizatori di vede chjaramente à diverse distanze di distanza attraversu una lente. Una lente progressiva cambia gradualmente u putere da a cima di a lente à u fondu, dendu una transizione liscia da a visione di distanza à a visione intermedia / computer à a visione vicinu / lettura.
A cuntrariu di i bifocali, i lenti multifocali progressivi ùn anu micca linee o segmenti distinti è anu u vantaghju di offre una visione chjara nantu à una larga gamma di distanze, senza limità à duie o trè distanze. Questu li face una scelta populari per parechje persone.
Ancu s'è una lente progressiva vi permette di vede distanzi vicini è luntanu chjaramente, sti lenti ùn sò micca a scelta bona per tutti.
Certi pirsuni ùn si adattanu mai à portà una lente progressiva. S'ellu vi succede, pudete sperienze vertigini constante, prublemi cù a percepzione di a prufundità è distorsioni perifèriche.
L'unicu modu per sapè se i lenti progressivi vi travaglià per voi hè di pruvà è vede cumu i vostri ochji s'adattanu. Se ùn avete micca adattatu dopu duie simane, u vostru optometristu pò esse bisognu di aghjustà a forza in a vostra lente. Se i prublemi cuntinueghjanu, una lente bifocale puderia esse megliu per voi.