U policarbonate hè un materiale assai resistente à l'impattu. Hè statu sviluppatu in l'anni 1970 per l'applicazioni aerospaziali cumpresi visiere di caschi di astronauta è parabrisi di navi spaziali, dunque s'ellu ùn ci hè nunda d'altru, hè abbastanza bellu ...
In l'anni 1980, u policarbonate hè stata utilizata per lenti perchè era più fina, più ligera è più resistente à l'impattu cà u vetru. Oghje hè u standard per l'occhiali di sicurezza, l'occhiali per i zitelli è l'occhiali sportivi, per via di a so eccellente resistenza à l'impattu.
U policarbonate hè un termoplasticu chì principia u prucessu di fabricazione di lenti cum'è pellets chì sò furmati in un prucessu chjamatu injection molding. Duranti stu prucessu, i pellets sò cumpressi sottu pressione assai alta in stampi di lenti, dopu rinfriscati per furmà una lente plastica dura.
In più di a so durezza, i lenti di policarbonate bluccanu naturalmente u 100% di i raghji UV di u sole senza avè bisognu di un revestimentu, chì significa chì i vostri ochji sò bè prutetti. Queste lenti sò ancu offerte in una gamma più larga di opzioni (cum'è lenti progressivi) chì l'altri materiali di lenti d'impattu.
Mentre chì u policarbonate hè senza dubbitu una lente veramente resistente à l'impattu, a so durabilità vene à un prezzu. U policarbonate hà significativamente più riflessu di lenti chì u plasticu o u vetru, chì significa chì un revestimentu anti-riflettente puderia esse necessariu. In più di stu policarbonate hà un valore Abbe di solu 30, chì significa chì offre una qualità ottica comparablemente povera à l'opzioni discututi prima.
Sì avete più di 40 anni è avete difficultà cù a vostra visione da vicinu è à a porta di u bracciu, hè probabile chì avete a presbiopia. I lenti progressivi sò a nostra megliu suluzione per a presbiopia, chì vi dà una visione nitida à qualsiasi distanza.
Cum'è lenti bifocali, lenti multifocali progressivi permettenu à l'utilizatori di vede chjaramente à diverse distanze di distanza attraversu una lente. Una lente progressiva cambia gradualmente u putere da a cima di a lente à u fondu, dendu una transizione liscia da a visione di distanza à a visione intermedia / computer à a visione vicinu / lettura.
A cuntrariu di i bifocali, i lenti multifocali progressivi ùn anu micca linee o segmenti distinti è anu u vantaghju di offre una visione chjara nantu à una larga gamma di distanze, senza limità à duie o trè distanze. Questu li face una scelta populari per parechje persone.
Ancu s'è una lente progressiva vi permette di vede distanzi vicini è luntanu chjaramente, sti lenti ùn sò micca a scelta bona per tutti.
Certi pirsuni ùn si adattanu mai à portà una lente progressiva. S'ellu vi succede, pudete sperienze vertigini constante, prublemi cù a percepzione di a prufundità è distorsioni perifèriche.
L'unicu modu per sapè se i lenti progressivi vi travaglià per voi hè di pruvà è vede cumu i vostri ochji s'adattanu. Se ùn avete micca adattatu dopu duie simane, u vostru optometristu pò esse bisognu di aghjustà a forza in a vostra lente. Se i prublemi cuntinueghjanu, una lente bifocale puderia esse megliu per voi.