I lenti in policarbonate sò distinti per e so proprietà resistenti, infrangibile è anti-graffiate integrate. A resistenza à l'impattu li distingue da l'altri lenti di occhiali. Questu li face una scelta ottima per e persone cù stili di vita attivu chì sò più propensi à caccià o graffià i so occhiali. I lenti di policarbonate sò ancu ideali per l'occhiali di i zitelli è i vetri di sicurezza di prescription.
Più ligeri è più sottili di lenti di plastica standard o di vetru, lenti di policarbonate ponu esse più còmode di portà è ùn sacrificà micca a qualità. Ùn aghjunghjenu micca spessore à a visione curretta, minimizzanu a distorsione, è bluccà u 100 per centu di a radiazione ultravioletta dannosa di u sole (luce UV).
I vetri cù lenti di policarbonate sò stati sviluppati per a prima volta in l'anni 1980, è anu migliuratu dapoi. Tutti i rivestimenti standard, cum'è u revestimentu anti-riflettente, u revestimentu resistente à i scratch, è i tinti ponu esse appiicati à sti lenti.
A presbiopia hè una cundizione ligata à l'età chì si traduce in una visione sfocata da vicinu. Spessu apparisce gradualmente; vi batterete per vede un libru o un ghjurnale da vicinu è naturalmente si alluntanassi da a vostra faccia per ch'ellu apparisse chjaramente.
À l'età di 40 anni, a lente cristallina in l'ochju perde a so flessibilità. Quandu u ghjovanu, sta lente hè morbida è flessibile, cambia facilmente a forma per pudè focalizà a luce nantu à a retina. Dopu à 40 anni, a lente diventa più rigida, è ùn pò micca cambià a forma cusì facilmente. Questu rende più difficiuli di leghje o di fà altre attività di primura.
I lenti di lenti bifocali cuntenenu dui putenzi di lenti per aiutà à vede l'uggetti à tutte e distanze dopu chì perde a capacità di cambià naturali l'enfasi di i vostri ochji per via di l'età, cunnisciuta ancu com'è presbiopia. A causa di sta funzione specifica, i lenti bifocali sò più cumunimenti prescritti à e persone di più di 40 anni per aiutà à cumpensà a degradazione naturali di a visione per u prucessu di anziane.
Indipendentemente da u mutivu chì avete bisognu di una prescription per a correzione di a visione vicinu, i bifocali tutti travaglianu in u listessu modu. Una piccula parte in a parte bassa di a lente cuntene a putenza necessaria per correggerà a vostra visione vicinu. U restu di a lente hè generalmente per a vostra visione di distanza. U segmentu di lenti dedicatu à a correzione di a visione vicinu pò esse di trè forme:
U Flat Top hè cunsideratu cum'è una di e lenti multifocali più faciuli per adattà, per quessa hè u bifocale più cumunimenti utilizatu (FT 28mm hè chjamatu a dimensione standard). Stu stilu di lenti hè ancu unu di i più dispunibuli in quasi ogni mediu è include lenti di cunfortu. U Flat Top utilizza a larghezza completa di u segmentu chì dà à l'utilizatori una lettura definitiva è una transizione di distanza.
Cum'è u nome suggerisce, a bifocale tonda hè tonda à ufondu. Sò stati urigginariamenti pensati per aiutà i purtatori à ghjunghje più facilmente à l'area di lettura. In ogni casu, questu reduce a larghezza di a visione vicinu dispunibule in a cima di u segmentu. Per via di questu, i bifocali tondi sò menu populari cà ibifocali flat-top.U segmentu di lettura hè più cumunimenti dispunibule in 28mm.
A larghezza di u segmentu di u blended bifocal hè 28 mm. Stu disignu di lenti hècosmeticamente l'ottica più bella di tutti i bifocali, chì ùn mostra quasi nisun segnu di un segmentu. Tuttavia, ci hè un intervallu di mistura da 1 à 2 mm trà a putenza di u segmentu è a prescrizione di lenti. Questa gamma di blending hà una perspettiva distorta chì pò esse pruvata à esse micca adattabile per certi pazienti. Tuttavia, hè ancu una lente utilizata cù i pazienti chì ùn sò micca adattati à lenti progressivi.