Più sottili è più ligeri di u plasticu, lenti in policarbonate (resistenti à l'impattu) sò infrangibile è furnisce una prutezzione UV 100%, facendu a scelta ottima per i zitelli è l'adulti attivi. Sò ancu ideali per prescriptions forti, postu chì ùn aghjunghjenu micca spessore quandu corregge a visione, minimizendu ogni distorsione.
Mentre i lenti bifocali sò lenti à doppia visione chì corregiscenu a visione distanti è vicinu, l'uggetti à a lunghezza di u bracciu pareranu sempre sfocati. I lenti progressivi, invece, presentanu trè zoni invisibili di visione - vicinu, luntanu è intermedi.
Sè vo site malati di presbiopia è passanu assai tempu fora, hè una bona idea di optà per lenti progressivi fotocromichi. Perchè ùn solu ùn pruteghjanu i vostri ochji da i raghji dannosi di u sole, ma ancu furnisce una visione perfetta è còmoda per e diverse zone.
Esse un portatore di occhiali di presbiopia in i ghjorni di sole pò esse un enigma. Duvemu portà i nostri occhiali fotocromati o occhiali di correzione di a visione ? A lente progressiva fotocromica vi aiuterà à risolve stu grande prublema perchè stu tipu di lenti hà a prutezzione di u sole è a prescrizione tutti in un paru !
Lenti fotocromatiche sò una funzione extra chì ùn hè micca necessariu per a correzione di a visione, ma sò incredibbilmente utili per a vita di u ghjornu.
In genere, e persone di più di 40 anni chì anu presbiopia (ipermetropia) cù visione annebbiata quandu facenu un travagliu ravvicinatu o leghjenu stampati chjuchi. I lenti progressivi ponu ancu esse aduprati per i zitelli, per impediscenu l'aumentu di a miopia (miopia).
Offre un aspettu più ghjovanu.
Prutezzione 100% da i raghji UVA è UVB di u sole.
Dà un campu di visione còmode è cuntinuu cù una distorsione ridutta.
Fornite trè distanze di vista diverse. Ùn averete più da portà parechje coppie di vetri per usi multipli.
Eliminate u prublema di u saltu di l'imaghjini.
Reduce a probabilità di affaticamentu di l'ochji.