Una lente di policarbonate hè una lente fatta di un polimeru termoplasticu di u gruppu carbonate. Hè circa 10 volte più resistente à l'impattu cà lenti di plastica normale o di vetru. I lenti di policarbonate sò preferiti à i lenti di vetru da l'utilizatori di occhiali, sportivi è altri utilizatori di prutezzione di l'ochji per via di e so proprietà ligere, ultraviolete (UV) è di resistenza à l'impattu.
U policarbonate hè statu scupertu in u 1953 è hè statu introduttu prima à u mercatu in u 1958. Hè stata utilizata da l'astronauti in l'anni 1970 cum'è visiera di cascu. In l'anni 1980, l'industrii cuminciaru à utilizà u policarbonate cum'è alternativa à l'occhiali standard di plastica o di vetru. I lenti di policarbonate sò una scelta intelligente per quelli attivi in sport, ambienti di travagliu periculosi, in lenti di moda è soprattuttu per i zitelli.
I lenti di plastica normale utilizanu un prucessu di modellazione di cast, mentre chì i pellets di policarbonate sò riscaldati à un puntu di fusione è injected in moldi di lenti. Rende i lenti di policarbonate più forti è più resistenti à l'impattu. Tuttavia, sti lenti ùn sò micca resistenti à i scratch è, per quessa, necessitanu un revestimentu speciale.
I lenti progressivi sò veri lenti "multifocali" chì furniscenu un numeru infinitu di punti di forza di lenti in un paru di vetru. Optimum-vision corre a lunghezza di a lente per permette chì ogni distanza sia chjaru:
A cima di lenti: ideale per a visione di distanza, guida, caminata.
Mediu di lenti: ideale per a visione di computer, distanze intermedie.
U fondu di a lente: ideale per leghje o cumpiendu altre attività ravvicinate.
Cum'è l'età, diventa più difficiuli di guardà l'uggetti chì sò vicinu à i nostri ochji. Questa hè una cundizione assai cumuna chjamata presbiopia. A maiò parte di e persone avvisanu prima quandu anu prublemi à leghje stampa fine, o quandu anu mal di testa dopu a lettura, per via di fatigue oculare.
I prugressivi sò destinati à e persone chì anu bisognu di correzione per a presbyopia, ma ùn volenu micca una linea dura à mezu à i so lenti.
Cù lenti progressivi, ùn avete micca bisognu di avè più di un paru di vetri cun voi. Ùn avete bisognu di scambià trà i vostri occhiali di lettura è regulare.
A visione cù i prugressivi pò esse naturali. Se cambiate da vede qualcosa vicinu à qualcosa luntanu, ùn uttene micca un "saltu" cum'è avete cù bifocali o trifocali.
Ci vole 1-2 settimane per aghjustà à i prugressivi. Avete bisognu di furmà per fighjà fora di a parte bassa di a lente quandu leghjite, per fighjà drittu avanti per a distanza, è per fighjà un locu trà i dui spots per a distanza media o u travagliu di l'informatica.
Duranti u periodu di apprendimentu, pudete sentu vertigine è nausea da circà à traversu a sezione sbagliata di lenti. Ci pò ancu esse una certa distorsione di a vostra visione perifèrica.
Siccomu i luci blu oghje sò in ogni locu, i lenti Progressivi anti-blu sò ideali per l'attività interna, cum'è fighjulà a TV, ghjucà à l'urdinatore, leghje libri è leghje i ghjurnali, è adattati per passeggiate all'aperto, guida, viaghji è vestiti di ogni ghjornu in tuttu l'annu.