U revestimentu blu chjaru hè chì filtra e lunghezze d'onda specifiche di a luce blu da ghjunghje à u tessulu oculare di u paziente.
Hè basatu annantu à un revestimentu antiriflessu, simili à u trattamentu AR standard, salvu chì hè specificu per filtrà a banda stretta di luce blu da 415-455 (nm) chì hè statu studiatu è capitu per impactà u ritmu circadianu è potenzalmentu impattu in a retina. .
Incorporatu à a strata AR di Glacier Achromatic UV, hè una strata unica, rinfurzata è trasparente cù putenti proprietà anti-statiche chì mantenenu e lenti senza impurità è polvere.
A causa di a so cumpusizioni super-slippery sviluppata apposta, u revestimentu hè appiicatu
in un sottile strato innovativo, idrofobico e oleofobico.
A so aderenza perfetta à a cima di a pila di rivestimenti AR è HC si traduce in una lente chì hè ancu efficacemente anti-smudge. Chistu significa chì ùn ci hè più grassu difficiuli di pulisce o spots d'acqua chì interferiscenu cù l'acuità visuale.
Un prucessu di prutezzione di lenti duale furnisce lenti cù un mantellu estremamente duru, resistente à i graffi, chì hè ancu flessibile, impediscendu u cracking di a lente, mentre prutegge e lenti da l'usura di l'usu di ogni ghjornu.
È perchè offre una prutezzione superiore, gode di una garanzia estesa.
I lenti di riduzzione di a luce blu sò creati cù un pigmentu patentatu chì hè aghjuntu direttamente à a lente prima di u prucessu di casting. Questu significa chì u materiale chì riduce a luce blu hè parti di tuttu u materiale di lenti, micca solu una tinta o un revestimentu.
Stu prucessu patentatu permette à lenti chì riduce a luce blu per filtrà una quantità più alta di luce blu è di luce UV.